Am primit si daruit Cadouri Altfel

Bucurii si cadouri altfel🙂

vavaly

Va spuneam zilele trecute ca am descoperit un boutique online in care cadourile pentru cei dragi sunt altfel. Va impartaseam o lista de obiecte pe care mi-ar placea sa le daruiesc sau sa mi le daruiesc. Ei bine, visul mi s-a implinit datorita premiului castigat la concursul sponsorizat de acest magazin.

Poate suma nu parea mare dar obiectele pe care le-am primit zilele trecute m-au bucurat cu adevarat.

In primul rand am ales setul de biscuiti pentru pahare cu motive florale din lemn pictat. Nu pentru mine ci pentru a-l darui finei mele de ziua numelui. I-au placut si a fost foarte incantata de ele.

Biscuiti pahare liliac 1-228x228

Am ales pentru bucataria mea o zaharnita din lemn, captusita cu inox si cu o  lingurita minuscula, tot din inox. E asa de mica si de finuta, o adevarata bijuterie, incat face ca ritualul prepararii cafelei de dimineata sa fie mult mai placut.

Zaharnita 02-228x228Si…

View original post 126 more words

Leave a Reply

