Cadouri Altfel: un premiu deosebit care mi-a facut toata familia fericita… de Halloween!

Ganduri bune🙂

Blogul lui Blogurici

Ieri, pe la pranz, cand tocmai ma gandeam in ce sa ma costumez de Halloween, a sosit pe neasteptate nu, nu Omul Negru, ci Cadoul Negru, care nu era inspaimantator decat la exterior, nu si in interior.

De cate ori nu ati primit un dar superb ambalat, iar in interior sa gasiti cine stie ce flecustet nefolositor, ia spuneti-mi?

CadouriAltfel, compania-sponsor ce mi-a acordat un foarte onorant premiul 2 la campania desfasurata pe platforma BlogAwards condusa de Marius Ovidiu Calugaru, mi-a trimis neasteptat de repede pachetul castigat!

logo

Deci am primit un pachet mare, intr-un ambalaj negru de plastic ce nu anunta deloc minunatiile pe care le-am gasit in interiorul cutiei de carton.

Cei 200 de lei au fost suficienti sa fac cadouri intregii mele familii: mie, pentru ca am scris articolul castigator, mamei mele pentru ca vreau sa ii fac mereu cate o mica bucurie si sa ii mai…

View original post 518 more words

One thought on “Cadouri Altfel: un premiu deosebit care mi-a facut toata familia fericita… de Halloween!

Leave a Reply

