Cadouri altfel pentru toti

Cadourile altfel se potrivesc tuturor🙂

Pastila de frumusete

Cred ca vi s-a intamplat si voua sa va treziti ca maine e ziua de nastere a unei prietene si sa nu aveti nici cea mai vaga idee despre ce puteti sa ii cumparati cadou. Eu am patit asta destul de des dar cea mai tare a fost cand am cumparat cadoul cu trei zile inainte, l-am uitat in tramvai si mi-am dat seama abia dupa doua zile. Distractie maxima. M-am gandit ca nu a fost sa fie si ca trebuie sa caut altceva. Dar repede. Am inceput sa caut online, ca timp de mers prin magazine nu mai aveam. Voiam neaparat ceva din categoria cadouri vintage. Oscilam intre un ceas de masa colorat si o umbrela de dantela. Doar ca voiam sa sa aleg cadoul perfect asa ca m-am uitat si la cadouri pentru femei . Pana la urma am ales o papusa de portelan pentru prietena…

View original post 306 more words

2 thoughts on “Cadouri altfel pentru toti

Leave a Reply

