Cadouri Altfel pentru surioara mea, Giulia!

Alte povesti despre cadouri…

Blogul lui Blogurici

Cadouri Altfel pentru surioara mea!Peste doua saptamani este ziua surioarei mele si deja am intrat in fibrilatie maxima: ce sa ii daruiesc anul acesta?

Ea are suflet de artista (vizuala) si sigur nu se va multumi cu un parfum, niste flori si un tort banal, asa, „ca toata lumea”!

Giulia traieste intr-o alta lume, tare diferita de cea reala, multicolora, straluciloare, cu cascade de sunete cristaline si nori pufosi care iau forma gandurilor sale, o lume fermecata pe care si-a construit-o in ani, un soi de evadare din viata reala prea apasatoare pentru sufletul ei de copil.

E semn de aer, asa ca e de inteles ca este nitelus cam aeriana (sper sa nu se supere, daca citeste ce am scris aici!), de aceea pana si un dar primit la aniversare trebuie sa fie DEOSEBIT.

Nu, nu va ganditi ca ar vrea niste cadouri altfel ca pret, niciodata nu au interesat-o banii, oricum, cum…

View original post 645 more words

4 thoughts on “Cadouri Altfel pentru surioara mea, Giulia!

  1. In noiembrie e ziua sotiei mele si cred ca o sa ii iau si eu ceva mai deosebit, nu doar un buchet de flori si s-o scot in oras.
    M-ati convins sa ii aleg si eu un “Cadou Altfel” cu articolul asta:-)

    Frumos!

Leave a Reply

